Good morning

Jag sa igår att jag skulle promenera till jobbet med Tommy idag. Eh igår vid 03 på natten då alltså. Det blev inte riktigt så. Vi sov så länge vi bara kunde och sen tog älsk bilen till jobbet och hoppades på det bästa. Var på en supertrevlig och kul inflyttningsfest igår. Tog det rätt lugnt med alkoholen (och inte en enda festcigg!!! Faaan vad jag är bra!!!) så jag mår ändå hyfsat idag även om det känns att man inte direkt sovit så mycket inatt hehe Fram på småtimmarna blev det massa dans! Dessutom var det 5-kamp och en hel del rund-pingis. Kul kväll (tog dock inte så mkt kort, men 2 st blev det iaf)!

Men nu är det back to vardag som gäller! I veckan händer massa kul! Jag ska på en jobbintervju, jag och T ska kolla på en lägenhet, vi ska ut med jobbet och ha möhippa för Carro och jag och Jen ska väl gå på cirkel i vanlig ordning på torsdag! Häääärlig vecka att se fram emot! Nu ska jag slappa lite, sen blir det en PW med veckans Alex o Sigge-POD i lurarna (om det inte börjar regna, det finns ju gränser en trött dag som denna... Hehe)

Soooo Looooong!!


Kommentarer
Postat av: Syster

Jobbintervju??
Lägenhet??

Känns verkligen som att det är dax att du kommer hem och uppdaterar mej lite, hörrö!! =)
Kramar!

2013-06-09 @ 12:24:47
Postat av: Anonym

Haha jaaa eller hur! Allt för längesedan! Men helgen efter midsommar kommer vi ju :) kraaaaam

2013-06-09 @ 12:35:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback