Fin dag

Jag och pojkvän bestämde igår att vi skulle gå till gymmet idag på morgonen, innan han började jobba. Så klockan ringde 07.30 och jag hetsade upp pojkvän vid 8. Bara det att när jag gick in och dubbelkollade så visade det sig att gymmet inte öppnade förrän klockan 13. Jahaja, så kan det gå! Vi fick en mysig morgon i soffan istället och det är ju inte att underskatta ❤

Vid 11.30 kom Jennie hit och vi gick en liten promenad och sen fixade vi en supergod sallad. Sen blev det te och tjejsnack i soffan en stund innan Jennie åkte hemåt och jag trampade iväg till gymmet och mötte upp pojkvän. På gymmet blev det HIIT på crosstrainern följt av ett hårt pass för bröst och axlar och sen avslutade jag med 3x 80 sek planka. Börjar bli starkare i min planka såhär efter abs-utmaningen i juni :) stretchade också riktigt ordentligt efter crosstrainern. Jobbar hårt på rehabandet.

https://cdn2.cdnme.se/138856/6-3/pic_51ec32949606ee6407683a3d.jpg" class="image">


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback