Sååååå gott!!!

Allvarligt! Tommy överträffade till och med sig själv idag! Har gjorde en pastasås som var så jäkla god!! Med grädde, bacon, lök, paprika, chilli, kyckling och annat som jag inte helt känner till! Och sen rikligt med fullkornsspagetti till det. Så gott så gott så gott!! ❤️️
Tommy - Det är för att det är riktig grädde i den! 
Jag -Menar du 40%-ig vispgrädde? 
Tommy -Ja, riktig grädde (med världen största leende) hahaha

Natti

Blev så dåliga bilder så det syns inte alls hur inbjudande och fint han hade gjort iordning maten och hur gott det såg ut. Men ta mitt ord på det :D


Kommentarer
Postat av: Annso

Smarrigt - yepp, grädde is the shit! Grädde och smör ;)

2013-12-16 @ 22:14:34
Postat av: Jen

Ja riktig grädde är ett måste :) hur gott som helst!

2013-12-17 @ 06:31:03
Postat av: Maria

Det låter iallafall mycket gott!! Jag håller med föregående talare, riktig grädde skare va :-)

2013-12-17 @ 18:04:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback