Min största rädsla i livet är att förlora dig

Läste någonstans om stora rädslor man har i livet. Insåg att min största rädsla är att förlora Dig. Du är det finaste och bästa som hänt mig. Tryggheten i allt kaos, och det som håller mig på jorden när jag är på väg uppåt. Varje dag sitter oron i magen om att något ska hända dig. I trafiken, när du går över gatan, ja vad som helst. Ibland går det bra att hantera rädslan, andra dagar inte särskilt bra alls. 

Jag älskar dig, världens finaste kille ❤️️



Kommentarer
Postat av: Maria

Å typiskt att du fick tag i världens finaste kille...då blir det endast det näst finaste kvar till oss andra 😉
känner igen den där känslan av att förlora den man älskar!!

2013-12-23 @ 21:24:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback