Lovely Sunday!

Regnig dag men det har vi minsann gjort det mesta av! Först mysfrulle med nybakat bröd. Sen hem till Madde och Fredrik för att träffa lille K för första gången! Ett riktigt litet charmtroll! 

Sen styrde vi bilen mot Haglöfs factory outlet utanför Avesta. Blev storshoppibg för mig i form av brallor, jacka och lager 2-tröja. Nu är jag väl rustad för alla väder! Superpriser var det dessutom och vad som i en vanlig affär hade kostat 8200 kammade jag för strax under 3000. VERY happy :)




Måndag imorrn igen vilket är kraftigt ångestladdat :/ Har haft jobbtankar i huvudet hela helgen och det känns dom jag inte alls kunnat slappna av som jag brukar på helgen. Känns skitjobbigt. Nåväl, snart jul!

Tjipp

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback