Usch

Fy fan vilken dag. Trodde ta mig fan den aldrig skulle ta slut. Länge sedan jag hade en sån här dag nu, sån där dag när jag bara känner mig låg, nedstämd, ensam, ledsen, sorgsen och allt det där. Har bara velat sätta mig ner och gråta i ett hörn hela dagen.
Borde ha hämtat ut nya linser på väg hem från jobbet men jag orkade verkligen inte. Istället cyklade jag raskt hemåt och landade i soffan med lite frukt och jordnötssmör. Sådana här dagar får man äta det man känner för, och så är det med den saken.
 
För övrigt har jag haft en helt sjuk träningsvärk i de sneda magmusklerna idag efter boxpassets alla sidekicks. Det gör ont varje steg jag tar och varje liten vridning och ansträngning. Hoppas det gått över imorgon. Kan ju säga att träningsvärken inte underlättade morgonens gympass direkt..
 
Today:
 
Hoppas att imorgon blir en bättre dag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback