Smoothiemåndag

Började min måndagsmorgon med ett gympass. Det är mer regel än undantag nuförtiden. Gillar att starta veckan så. Älskar mina morgongym-pass och det blir rätt mycket av den varan, minst 3-4 morgonpass per vecka. Sen har jobbdagen lunkat på rätt fint och när jag kom hem blev det en liten snabbmiddag för jag orkade inte laga till något ordentligt. Läste också i en bok som jag fått låna av en kollega som handlar om positiv kommunikation. Se om jag kan lära mig något av den. Hoppas kunna dra nytta av tipsen både privat och i jobbet. Sen blev det en timmes PW efter middagen, som landade på 7 km. Härligt att få komma ut och andas rena friska luften efter nästan en hel dag på kontoret.
Snart blir det nog sängen, är jättetrött ikväll.
 
Kvällen smoothie (Och dagens andra gröna smoothie) bestod av: broccoli, spenat, savoykål, citron, apelsin, ananas, banan, äpple, morot, avokado, chiafrön och lagom mycket vatten!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback