onsdag!

Igår hade jag och T en myskväll med choklad och rödvin. Fram för mer vardagslyx av alla de slag! Älskar att känna att jag tar tillvara på precis varje dag!
 
Härliga vårväder!
Startade dagen med att vakna lite på fel sida som vändes till alldeles rätt sida av världens bästa kille som trots att jag började dagen med att kicka still honom och säga GÅÅÅ UUUUPP NUUUU!! så fixade han lite i köket och vips så kom han in med frukost på sängen. Bästa älskling! Hade för en gångs skull en lugn morgon innan det bar av till jobbet. Efter jobbet var jag på ett BOX-pass med Stinas vilket var jättekul! Jag behöver mixa upp min styrketräning och cardio med lite annat så jag inte tröttnar så det var perfekt!  Men nu sitter jag och blir alldeles öm och trött i armarna bara av att skriva på tangenterna. Så jag ska ta och äta lite istället!
 
Over and out!
 

Kommentarer
Postat av: Maria

Härligt, mer vardagslyx :-) och mer frukost på sängen!!!

2013-04-04 @ 15:09:56
Postat av: Terese

Absolut Maria, håller helt med dig :D

2013-04-05 @ 07:48:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback