Lite mer energi?

Hemma igen efter ett drygt 75 minuter Box-pass. Tror jag återfick lite energi iaf. Den där röda veckan började idag och jag inser nu att det nog är därför jag känt mig så låg idag och lite ofokuserad och svamlig. Har iaf fått lite frisk luft. Promenerade både till och från dagens arbetsplats. Sen powerwalkade jag till gymmet och joggade sen tillbaka hem igen bredvid Stina som cyklade!
 
Nååååväl. Har just tagit en dusch och fått i mig en proteinshake och nu kom precis pojkvän hem från sin innebandy så jag ska pussa lite på honom innan jag ska hoppa i säng.
 
Over and out!
 

Kommentarer
Postat av: Maria

Oj,cyklade Stina hem? Det var en redig cykeltur =)

2013-04-18 @ 16:34:42
Postat av: Terese

Haha nja inte riktigt, bara hem till sin mamma i Luthagen :)

2013-04-18 @ 17:55:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback