Guten Tag alle Leute!

hej hej hemskt mycket hej!
Sol och vår i luften! Har hållt i en förflyttningsutbildning för 12 ivriga deltagare från 8 imorse och jag är nu helt mör i huvudet. Sitter och käkar en tidig middag i form av kesella med bär för ikväll ska jag köra BOX med Stina på Actic. Är egentligen verkligen inget fan av kvällsträning längre, särskilt inte om den förläggs senare än 17. passet börjar kl 18.30 och ibland får man stå ut med det så får man lite träningssällskap.
 
Körde ett jäkligt bra överkroppspass igår så jag är lite mör i överkroppen men jag ska nog kunna boxas ändå! Annars inte mycket nytt under solen. Tjejlunch plus pyssel här hemma på lördag, blir mysigt.
 
Nu ska jag slappa lite innan jag ska bege mig.
 
Over and out!
 
Sourse: Tumblr

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback