Den pinsamma tystnaden som uppstår när man tror man är ensam och står och fotar sig själv leende och psande i spegeln i omklädningsrummet när det plötsligt kommer in en annan tjej i rummet

Körde 13 min hård HIIT på bandet, promenad i backe som uppvarvning och nedvarvning och sen stabilitetsträning för core. Bra pass men intervallerna gick tungt idag. Körde iaf 30/30 på mellan 16-17.7 kph, sista 5 körde jag på 17.7 och pulsen rusade. Insåg vad korta ben jag har och att jag har en bit kvar tills jag kommer upp i riktigt bra kondis haha
 
Innan träningen.
 

Efter träningen. Hej snygging! haha
Bra dag på det stora hela! Lunch med Iverhedskan och i övrigt så har jag planerat lite kring en överraskning till Tommys födelsedag. Älskar överraskningar (även om jag är seriöst värdelös på att hålla dem hemliga haha)
 
Nu har vi precis käkat.
Tjipp.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback