Today is a good day!

Så var måndagen här. (Imorse när jag och pojkvän cyklade till jobbet i snålblåst och regn föreställde vi oss att vi satt i en varm bil..brrrruuummmm. Så kan man också göra!) En måndag som imorse kändes seg och nästan omöjlig att ta sig an men nu sitter jag här i soffan och känner mig bara så jävla tillfreds. Efter jobbet blev det raka vägen till Actic där det blev en sväng på crossstrainern, jägarvila x3 och stabilitetsövning för magen x3. Det är vad jag vågar äsn så länge. Kände av ryggen mot slutet och gav mig direkt istället för att cykla lite på slutet som jag tänkt. Måste lyssna på kroppen och det ska kännas bra hela passet, annars måste jag sluta, det är min regel. Sen handlade jag på vägen hem och när jag kom hem började jag med en kycklinggryta (som kan smaka hur som helst, har gått på känn haha) som jag tänkte ska vara klar tills pojkvän kommer vid 20.30 (inventering idag! Inte avis..). Sitter här i soffan med is i svanken, mumford & sons i högtalarna, en kycklinggryta på spisen, mätt och belåten efter kvällsmaten, lugn i sinnet och glad. Livet är fint!!
 
Sen har hela den här dubbla betalningen från Radisson Blu stressat mig en hel del på senaste så i eftermiddag ringde jag Radisson igen och nu när jag kollade var pengarna åter på mitt konto, yey!!
 
Helgen har varit superfin! Kingen kom i fredags och vi körde tacomys, Sverigespelet och Skavlan. Lördagen gick vi en promenad och en vända på stan och tog sen en fika hos Fröken J. På kvällen hade vi spelkväll med ost och vin här hemma med sköna vänner, kul kväll! Söndagen blev det en lång brunch på Radisson här i Uppis. Jag tyckte inte att brunchen var värst imponerande med smaklösa sallader och brist på våfflor/pannkakor. Men det var helt okej ändå. När vi vinkat av King på station så promenerade vi hem i regnet och hyrde en film på vägen. Väl hemma blev det matlagning och söndagsmys.
Tack för den här helgen världens bästa King!
 
Här är lite bilder från helgen:
När King kom upptäckte vi att han och pojkvän lyckats välja nästan identisk outfit haha Stiliga!
På lördagen turistade vi lite och var uppe vid slottet och hamnade mitt i en morningprayer i Domkyrkan. Efter fikan hos J blev det sen lunch på Basilico! Första pizzan på evigheter, mkt god!
Spelkväll!
Brunch!
 
Ha en bra kväll folks!
Over and out.

Kommentarer
Postat av: J

alltså oj, Hej galen tjej på första bilden! Bästa är ju helg klart den försa på Tommy och han ljushåriga, de ser ju för söta och osäkra ut haha!

2012-10-15 @ 21:42:05
Postat av: Anonym

ps. skönt att höra om pengarna!

2012-10-15 @ 21:42:28
Postat av: Terese

Haha eller hur, den bilden på dem är fantastisk!
Ja, så himla skönt med pengarna, hyfsat mycket jag har stressat över det.

2012-10-16 @ 06:19:38
Postat av: j

ps.2 tur att jag läser igenom det jag skrivit så det blir rätt ord och stavning haha!
Ja man kanske inte vill ge bort pengar som om man vore gjord av dom..!

2012-10-16 @ 18:05:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback