Tisdag

Busy tuesday.
T stack just iväg på innebandy och jag själv har landat i soffan en stund. Efter jobbet mötte jag Maria och vi powerwalkade nära 10 km. Sen promenerade jag ca 2,5 km hem och handlade på vägen. Sen har jag gjort mat till middag plus varsinn matlåda plus att jag håller på och tvättar. T slutade sent då vi hann bara äta och dricka te/kaffe innan han stack iväg igen och jag själv åtnjuter lite egentid i soffan. Just nu Vänner men om en kvar blir det fotboll så klart!
Överst en sammanfattning av dagens PW. Sen dagens mat-skörd. Lite olika portioner till mig och pojkvän haha plus att jag gjorde vanlig spagetti till honom och pasta med durumvete till mig själv. Önskar jag hade pojkväns förbränning. Äter som en häst men ser alltid lika tight ut! :)
 
Mässa i Västerås hela dagen imorgon, skönt avbrott i vardagen.
 
Over and out!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback