Lördag!

God morgon alla!
Ja för det är lite morgonkänsla här hemma. Sitter och käkar frulle vid köksbordet och rekar lite bloggar till tonerna av Linnea Henriksson. Fin lonely morning (när jag började skriva blogginlägget kring 10).
 
Igår var jag iväg och träffade tjejerna + Alba hemma hos Sandra. Det blev tacos och fruktsallad för hela slanten. Åt tills jag trodde jag skulle spricka för det var ju så gott! Mister var hos en kompis i närheten i deras skitsnygga egenbyggda hus så när tjejkvällen led mot sitt slut styrde jag bilen hem till dem och satt och snacka en stund innan vi styrde hemåt igen. Fin kväll!
 
(source: tumblr)
 
Har snackat bort en lång stund med storasyster! Så nu ska jag kila iväg och möta upp Jempa för en promenad.
 
Over and out!
 

Kommentarer
Postat av: maria

Va?! I gen bild från igår som jag kan sno 😉

2012-10-20 @ 15:32:36
Postat av: Anonym

Haha nej orkade ej lägga in dem. Men så fort du skaffar whatsapp så ska du få dem ;)

2012-10-20 @ 16:19:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback