Längtar efter helg

Redan hemma från jobbet för bästa Ingegerd skjutsade hem mig! Det regnade och jag kände mig så ynklig med ont lite här och där efter dagens kiropraktorbesök. Idag fick jag som komplement till det vanliga knäckandet något som kallas för dry needling. Hej smärta.
 
Annars inte mkt nytt under solen. har längtat efter helg ända sedan i måndags morse när jag slog upp ögonen. det är väl en sån vecka helt enkelt. Blir skönt att komma bort en sväng i helgen, känns som det behövs. Körde en PW med Maria igår efter jobbet (skulle kört spinning men kroppen sa ifrån och då måste man lyssna på den) och det var så skönt och så roligt med säsllskap! Fy vad härligt det är att promenera i frisk luft och bara prata en massa om saker som faktiskt berör en! Mer sånt!
 
Sitter med is i svanken ( har haft det 2-3 ggr/dag sen jag började gå hos kiropraktorn) och dricker te med laptopen i knät. Borde sticka och köpa Kesella men inget kan ta mig ur denna soffa just nu, kanske senare. Annars får det bli gröt.
 
Soooo Loooong!
 
Source: Tumblr

Kommentarer
Postat av: Maria

Jag håller med, mer sånt 😄

2012-10-04 @ 21:46:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback