Grattis på födelsedagen världens bästa mamma!

Har varit lite låg idag, det blir ju så dessa speciella årsdagar.
 
Världens bästa pojkvän kom dock och pussade på mig en stund på lunchen och sen när jag kom hem från jobbet så hade han överraskat med att städa hela lägenheten, bygga en jättefin värmeljushänga och köpt lyktor plus att han köpt en jättefin blomma till mig, 'världens bästa flickvän'. Whatever have I done to deserve such an amazing boyfriend? Och nu håller han på och lagar våfflor, för det sa han att han varit sugen på hela dagen. Jag har inte ätit våfflor på år och dagar så det ska bli gott!
 
Som ni ser hänger korven som vi köpte på marknaden igår längst ut på pinnen med!
 
Så nu blir det våfflor framför nya avsnittet av Revenge. Sur måndag som blev en väldigt väldigt fin måndag.
So Long!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback