Så mycket fint!

Heeeeej måndagskväll!
La precis på luren efter ett kvällssamtal med bästa Lindus. Vi planerade för helgen för hon kommer ner till mig då och så ska vi ha en riktig tjejhelg, det ska bli så mysigt!

I övrigt. Heldgen var fin med bästa tjejerna i Sthlm! Övernattning hos Carro och fullt fokus på god mat. Mysigt!

Idag har jag haft en riktigt tuff dag på jobbet. Efter jobbet stack jag ner till Kraftkällan (kommunal har gratisvecka) och mötte upp Stina för ett pass i gymmet. Det blev lite uppvärmning, sen 4 km på bandet på 19 minuter, rygg, bröst, rumpa, biceps, triceps, olika boxövningar och kickar och sist några magövningar. Nästan 2 timmar tog hela kalaset och tiden bara flög förbi. Vad kul det är att träna med någon ibland, jag som annars oftast tränar ensam. Imorgon har jag bokat mig på cirkel. Jag är nr 4 på väntelistan och hoppas hoppas att några avbokar så jag kommer med! På torsdag blir det högst troligt ett pass pilates följt av middag med tjejerna! Loooking forward!

Här är lite bilder från helgen!

Jag redo för avfärd  på lördag morgon (efter en snabb löprunda på morgonkvisten, därav rosigheten).


Sämre utsikt när man äter lunch kan man ha!


Bästa vegetariska buffen på 'Hermans'. Rekomenderas!!

Det blåste lite haha


T-banan!



Riktigt jäkla fin brunchbuffe på Clarion hotel Stockholm. Rekomenderas den med!

När jag kom tillbaka till Uppis på eftermiddagen så mötte pojkvän mig och vi tog en promenad ner till ån och satt och njöt i solen innan vi stack hem och lagade söndagskäk! Superhelg helt enkelt!



Nej nu måste jag ta tag i den här kvällen, känner mig helt färdig och dödstrött men måste duscha och göra matlåda innan jag får krypa ner under täcket.

Over and out!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback