BOX

Nehepp, det blir inget blodomlopp för mig ikväll. Vaknade med tjockaste halsen och smärta i både huvud och hals men har trots det fixat stressigaste dagen på länge på jobbet. Tänk vad ens inställning kan göra för att ens dag blir bra eller dålig! Min blev bra för jag bestämde mig för det imorse! Lunchen bestod av en kvart då jag skulle hinna handla mat, gå tillbaka till jobbet, värma maten, slänga i mig så mkt mat jag bara hann samt leta reda på en kollega och få tag på en bil inför nästa besök. Det resulterade i cirkus 4-5 minuter effektivt ätande. Så kan det gå när man ställer till det för sig och planerar dåligt. Kan väl egentligen inte skylla på någon annan än mig själv för jag planerar ju faktiskt själv mina dagar.

Anyway så ska jag kurera ordentligt ikväll och undvika att tänka på att jag hade velat springa loppet för med fin löpträning, back- och intervall- samt cirkelträning i ryggen hade jag nog faktiskt kunnat flyga över mållinjen med ett riktigt snyggt resultat. I guess we´ll never know. Inte heller picknicka kommer jag göra för jag behöver vara inne och va varm och kurera istället. Imorgon är jag säkert fit for fight igen!

Titta på de fina boxarna som vi gjorde på kursen i tisdags, tycker de blev jättefina! Och det är ju så jäkla kuuuul!




4 Boxar hann vi med! Gillar verkligen boxen som är ett inbjudningskort!

Lite grejer fick givetvis följa med hem med!

Stina is making a BOX!

Jennie och Annso.

Linnea, Sandra och Maria gör fina boxar!

I eftermiddag fick jag mess från min kille som frågade hur jag mådde och om han skulle göra tacos åt oss ikväll. Så ikväll blir det onsdagsmys iform av Tacos, cola och Hamilton för att kompensera för sjukdom och uteblivet blodomlopp. Inte fy skam! Sambolivet när det är som bäst: Finaste pojkvännen som kommer hem från jobbet och tar hand om en och tycker lite synd om en när man känner sig liten och ynklig!

Soooo Looooong!

Over and out!

Kommentarer
Postat av: Linda

Superfina boxar! Det ser verkligen roligt ut.

Ska jag bjuda på grillfest ;) Familjen Strand.



Krya på dig, Kram.

2012-05-31 @ 09:53:09
Postat av: terese

Tack Bindan!

Jaa precis, ska bli jättekul att få komma på grillfest!

Tack, kramar

2012-06-02 @ 10:27:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback