Utkast: Maj 21, 2012

Fan vad grym jag är. Nyss hemkommen från ett pass CrossCamp på Actic och HELVETE vad tufft pass det var! Trodde ta mig fan jag skulle avlida där ett tag. Men det gjorde jag så klart inte. 90 minuter intervaller, tröskelträning, backträning och styrkeövningar. Man längtade till styrkeövningarna kan jag lova för de kändes som lite återhämtning jämgört med vissa riktigt grisiga övningar som mördarbacken vi skulle uppför efter att ha kört rusher. Nej fy fan, det var verkligen tufft! Men jag fixade det och jag känner mig så stolt, glad och nöjd nu! Så nu sitter jag här i soffan och dricker en smoothie gjord på frysta hallon, naturell kesella, mjölk, jordnötssmör, physalis och banan. Mmmmm vad gott! Innan passet tog jag en smoothie på Moejoe´s juicebar i Svavagallerian som hetter Green Dream och innehöll: äpple, avocado, spenat, mango, ingefära, spirulina, banan, frozan yoghurt. Den var skitgod så den kan jag verkligen rekomendera. Riktigt bra uppladdning innan gymmet eftersom jag var både lite hungrig och törstig!


Men nog om det! Helgen har varit superfin. Först några dagar hemma med mycket umgänge med familjen. Middag hos syrran på onsdagen, middag hos Tommys mormor på torsdagen, middag hemma hos Mats på fredagen (helgrillad kyckling, älska!). Sen lördag så var vi hos Ts pappa och fikade och sen hos mormor och sa hej då och så en sväng in på Lager 157 och Stadium Outlet och sen gasade vi mot Uppis för avid 18 skulle vi vara färdiga för middag och lite kalasande hos Annso. Jättemysig kväll! Glömde dock kameran där på natten så blider kommer senare i veckan.

Söndagen spenderade jag och pojkvän i en park med att ligga och läsa och försöka fånga vindruvor med munnen. Typ så har vår fina långhelg sett ut!

Resultatet av jogg + backträning.

Köpte pressy till Annso i Värmland.

Jag och syrran hade pysseleftermiddag och jag gjorde ett morsdagskort till mormor från mig och syrran.

Och födelsedagskort till Annso!

Bilresan!

Tommy missade munnen med morgonkaffet på söndagsmorgonen.





Parkhäng!

Pojkvän är inte alls särskilt förtjust i att vara framför kameran. Men jag tyckte han var så fin så jag var tvungen att föreviga. Ville även få med de fina syrenerna i bakgrunden, sommaren är på intågande!

Sen avslutade vi en fin helg med att adressändra och fixa skylten på dörren och längta efter allt som komma skall!

Nu är jag dödstrött efter minimalt med sömn inatt. Imorgon har vi planeringsdag på Skarholmen hela dagen och vi ska cykla dit. Hääääärligt!

Over and out!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback