När livet ler mot en

Hej alla!
Har ÄNTLIGEN landat i soffan! Gissa om jag glömde nycklarna när jag gick från jobbet idag? Gissa om jag inte insåg det förrän jag var nästan hemma? Gissa om jag fick promenera hela vägen tillbaka till jobbet och sen hem igen? Har blivit en sammanlagd promenad på 3 timmar idag om man räknar in promenaden från station vid lunch, crazy. Så kan det va. Är huvudet dumt får benen lida brukade min mamma säga!

Har iaf haft en fantastiskt fin helg med allra bästa Marre på besök, här kommer lite bilder från den!

Hade mysmiddag sent på fredagskvällen när Marre kom och delade på en flaska rött!

Kickade igång morgonen med en kort men skön löprunda. Kände av lite bank i huvudet efter rödvinet alla tre men det var skönt att få svettas bort lite. När vi kom tillbaka var vi hungruga och styrde stor brekkie!
Jag och Marre hängde på stan i solen hela lördagen, här med kaffe/iste vid ån!


Vi hittade en bild i en tidning som vi kände att vi behövde försöka kopiera för posen såg så lätt ut.


Akrobatiken visste inga gränser!


Äta bör man annars dör man. Fördrink på Hodja medan vi väntade på att vårt bord skulle bli ledigt.



Mmmm så god mat! Hodja rekomenderas jättemycket. Riktigt bra service OCH fantastisk mat!
Sen promenerade vi hemåt i natten för att dricka vin och snacka skit hemma i soffan. Fantastiskt mysig kväll!



Söndagens morgonpromenad genom ett vårigt Uppsala!






Vi stack ut till Skarholmen och åt deras helt fantastiska brunch, helt ärligt den bästa brunchbuffé sjag upplevt hittills. Kolla bara efterrätterna ovan, jag var i himlen! Dessutom fanns det miniburgare, korv med bröd, våfflor som man gräddade själv och grymma revben och en massa massa annat. REKOMENDERAS!


Och sen skjutsade vi bästa Marre till tåget som tog henne till flyget och själva styrde vi bilen mot skogarna. Blir alldeles varm innombords efter helger som bara blir sådär spontant fantastiskt perfekta! Längtar redan till nästa gång! Tack tack tack finaste Marre för en underbar helg!

Nu är jag lite trötter och ska fixa matlåda till imorgon så mer om Valborg och dagarna hemma i ett annat inlägg!
God natt med er!

(PS Det är fortfarande lite ljust ute!! Och varmt med!! Pepp pepp!!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback