Torsdag, dagen före fredag, dagen före helgen.

Goder afton!
Sitter i soffan och äter keso och kesella med jordgubbar, kanel, mandlar, valnötter och solrosfrön. En riktig sommarfavorit som jag kan rekomendera! Har varit i stadsskogen idag igen. Fick mersmak efter gårdagens pass. Det är skönt att få känna lite skogsdoft mitt i stan! Myggen däremot - mindre härliga. Rev iaf av lite backträning (hittade bara en mindre backe som jag körde 25 ggr) och sen 15 min intervall (30/30) och så styrka överkropp däremellan. Jag börjar äntligen bli lite snabbare, känner mig inte längre lika tung i benen när jag ska springa snabbt, härligt!

Annars en väldigt bra dag på det stora hela! Fint väder, sköna kollegor, fina vänner, en pojkvän som snart blir sambo. Ja ani fattar. Livet leker verkligen just nu!



Imorse letade jag fram den här gamla toppen som jag till och med glömt bort att jag hade!

Taggad för löprunda!




Delar av resultatet. Som ni ser så funkade tyvärr inte GPSen i början när jag körde backe men kom igång efter ett tag!

Nu ska jagh ta tag i mig själv och hopppa i duschen!

Natti natt! Imorgon vaknar vi till en helt underbar fredag mina vänner!

Kommentarer
Postat av: Syster

Men nu får du allt ta o uppdatera så vi får höra om sambolivet, hur det gått för T på jobbet, helgen i Motala m.m. Är ju görnyfiken ju!! Kram!!

2012-05-29 @ 23:19:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback