Onsdag mitt i veckan!

Redan hemma från jobbet och sitter och äter lite kesella med bär. Det är ju SÅ.HIMLA.GOTT!
Håller även på och tvättar och plockar iordning lite här hemma samt förbereder träningsväska för morgondagen. Regnet det öser ner ute men jag hade sån tur att det var uppehåll under den lilla stunden som jag cyklade hem från jobbet. Utbildningen gick bra och det känns som veckan flyger fram. Men det blir ju så när man har mycket för sig eller är stressad. Hur som helst. När jag plockat iordning lite mer ska jag kila iväg och prova löpskorna, har bestämt mig för att få det gjort idag! I övrigt blir det vilodag idag från träningen, blir bara en promenad sen. Min kropp behöver det efter hårda pass måndag och tisdag. Taggar istället för Pilates imorgon och Knockout på fredag.

Ooooover and out!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback