Fin-Torsdag!

Har varit en intensiv dag på jobbet med informationsmöte hela eftermiddagen. Sen stack jag ner till Kraftkällan och mötte upp Stina för Spinning + core, för Pilatesen hade utgått idag. Det var skönt men corepasset var lite tråkigt även om det var effektivt. Sen bastade jag rätt länge och så innan vi fixade oss och cyklade in till stan till Amazing Thai där vi mötte upp de andra fyra. Sen blev det Thaibuffé och tjejsnack för hela slanten. En alldeles särskilt fin torsdag börjar lida mot sitt slut och det är dags för mig att sova! Tur som jag har så har jag varit lite förutseende och redan gjort matlåda samt packat träningsväskan tills imorgon, det gjorde jag redan igår när jag hade lite extra tid!

Imorgon kommer Lindus, weeeiiiiiii!!

Natti natt Folkens!


Kommentarer
Postat av: Helén

Underbar bild..får en så skön känsla av den !! Ha nu så himla mysigt i helgen! Kram

2012-05-11 @ 12:07:04
Postat av: Terese

Håller med, den är härlig, symboliserar på många sätt känslan som fanns i kroppen under de där bekymmerslösa åren. Tack så mycket Rosse! Synd du inte är här, vi kommer sakna dig! Kram

2012-05-11 @ 19:27:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback