Grattis bästa Annso!

I helgen var Lindus här. Fin helg! Här kommer lite bilder från den:



Spenderade fredagskvällen med att uppdatera oss om det senaste året och en himla massa tjejsnack.



Efter frukost på lördag morgon tog vi en promenad in till stan. Strosade runt på stan ett tag och sen tog vi en fika på Café Linné.



När vi kom hem hade Älsk kommit så vi lagade till ryggbiff och god sallad till lunch!



Sen spelade vi ett spel



Lördagskvällen började med en massa käk på Hodja! Sen gick älsk hem medan vi tjejer gick ut och roade oss. Hamnade på Bullit där vi skålade i öl, snackade högt och blev uppraggade av töntar. Framåt tre spatserade vi hem genom natten och en liten strimma ljus hade redan letat sig fram. Det var så skönt att få krypa ner i en redan uppvärmd säng bredvid finaste pojkvän. Det är fortfarande speciellt för mig det där ser ni. Att längta efter någon och att ha någon hemma som väntar på
mig. Sånt är fint och det är den absolut bästa känslan i världen.  

På söndagen tog vi en vända till Lager 157. Sen hade Lindus bråttom hem till katten och hann inte stann på lunch så efter att vi vinkat av Bindan gick jag och pojkvän till Pappa Zmajko och åt en äkta italiensk (så gott som!) pizza i solen på deras uteservering! Sen köpte vi vindruvor som efterrätt och gick och la oss på en filt i parken. T läste i sin bok och jag, jag somnade haha




När jag vaknade till smygfotade jag min fina kille som låg och läste med min mage som huvudkudde.

Väldigt fin helg på det stora hela! Tack fina Bindan!

-------------------------------------------------------------

Över till något helt annat.
Massa stora kramar till världens bästa Annso idag på din stora dag! Hoppas du blivit riktigt bortskämd och mått gott hela långa dagen! På lördag tar vi och firar dig ordentligt :) Kraaaaamar




Men nu är det dags att hoppa i duschen. Var på ett knockout-pass idag efter jobbet. Jag börjar känna mig stark i benen på riktigt och lite starkare i överkroppen för varje pass. Det är en härlig känsla när man märker att man blir lite lite starkare och lite lite mer uthållig för varje tufft pass!

Over and out!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback