En rätt vanlig tisdag!

Har varit på ett cirkelpass här på kvällen, 75 minuter, 12 stationer, 4 varv (30 sek, 45 sek, 1 min, 1 min). Grymt tufft pass i vanlig ordning med en av de instruktörer som har tuffast pass. När jag kom hem gjorde jag en riktigt god smoothie på: Frysta hallon, 1 msk jordnötssmör, banan, mjölk och kesella. Hade dock velat ha något som gav lite syrlighet, kanske slänger i en kiwi nästa gång för att det inte ska bli för sött! Det är klurigt det där med vad man ska äta när man kommer hem från ett riktigt hårt och intensivt pass ganska sent på kvällen. Man vill inte äta för mkt för då störs sömnen och inte för lite för då störs återhämtningen. Det är lite av en balansgång. Därför är jordnötssmöret bra som ger mycket energi på liten mängd!

Imorgon håller jag och Carro i förflyttningsutbildning hela dagen och sen blir det att gå till gå och löpkliniken och prova ut nya springskorna!

Nu duschen och sen sängen!

Over and out.


Någon nämnde sin mamma idag och det högg till i hjärtat av sådan total och outhärdlig saknad. Jag vet att det enda jag kan göra då är att andas långa djupa andetag och låta det få göra ont en stund. Sen släpper det och man går vidare tills nästa gång hjärtat får ett hugg, och nästa och nästa.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback