Dagen innan långhelgen drar igång!

Jobb 7.30-18 och sen en timmes cirkelträning. Den instruktören som brukar ha cirkelpasset på tisdagar var sjuk så därför var passet bara 60 minuter istället för 75 som det brukar vara. Jag har blivit starkare (jag tjatar om det, jag vet). Jag gjorde alla armhävningar utom 10 på tå. Skulle tro att det landade på ca 60-70 stycken, 10 åt gången! Körde även massvis med jägarvila. Mina stackars ben haha

Sen jag kom hem har jag ätit, duschat och gjort ett kort till Tommys mormor som är Norsk och firar 17e maj för vi ska hälsa på henne på torsdag!




Såhär har jag sett ut idag:

Och såhär:


Imorgon jobbar jag bara några timmar på förmiddagen (i vanlig ordning dag före röd dag) och sen sticker jag med tåget hem till skogarna! Har laddat upp med tidningar och frukt inför morgondagens tågtripp. Ska man ändå vara instängd på ett tåg flera timmar så kan man lika gärna göra det bästa av det!

Nu ska jag strax sova, galet trött!
Ooooover and Ooooout!

Kommentarer
Postat av: Lisa Rubbetoft

Cirkelträning är härligt! Kör en hel del hemma eftersom det funkar bara man har lite hantlar. Trevlig helg i skogarna!

2012-05-16 @ 11:54:46
Postat av: Terese

Eller hur, gillar det riktigt mycket!

Tack så mycket, ha en skön helg själv :)

2012-05-17 @ 14:30:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback