Hej tisdagseftermiddag!

Har haft en lugn och jättehärlig dag. Optikern gick fint.Sen blev det en vända på stan som resulterade i glasburkar att ha nötter och annat i samt lite pysselgrejer. Var sugen på att köpa en bok och lite annat men förnuftet sa nej. Linsinköp plus 3 tandläkarbesök på en månad gör lite ont i plånboken om man så säger. Eftermiddagen har spenderats åt att prata, garva och fnittra bort över en timma med syster i Australien medan jag låg på en filt i solen i en park. Saknar henne så! Sen har jag tvättat och städat lite. Men nu ska jag slänga på mig lite kläder för jag ska snart möta Karin och Eva. Jag är vrålhungrig så lite middag kommer sitta som ett smäck!
 
Over and out!
 
Bilder från första dagen i Simpan när vi var ute och åkte mot Stens Huvud bland annat:
Frukost fick vi serverat på rummet och sen drog vi en löprunda efter det. T badade och jag var en badkruka. Sen joggade vi tillbaka. Sen gick vi och åt på mitt gamla favoritställe ´Börjes Skafferi´innan vi stack iväg mot stens huvud! Vi fikade på Café Annorlunda som har kakbuffe som gjorde oss lite besvikna och på kvällen åt vi mat och drack drinkar tills vi blev salongsberusade på Bykarns. Rackarns fin dag och kväll!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Så glad att se dig glad, du strålar verkligen. Ser ut som ni haft det bra. Ses snart hoppas jag. <3

2012-07-03 @ 19:59:46
Postat av: Anonym

Och jag var inte anonym. Var för snabb att skicka kommentaren.

2012-07-03 @ 20:00:47
Postat av: Linda

Va tusan. Det är Linda. Nu så

2012-07-03 @ 20:01:31
Postat av: Terese

Tack finaste Lindus! Ja det hoppas jag med! Många kramar

2012-07-04 @ 08:47:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback