Fortsatt semesterrus!!

God morgon på er!
Har haft en perfekt morgon! Startade med frukost med pojkvän vid 6.30 innan vi cyklade iväg till gymet. Väl där körde vi lite backträning på löpbandet som uppvärmning ca 2 km. Sen blev det 3 Powersets med biceps/triceps. Efter det mage, den övningen när man kastar varandras ben. Sen var pojkvän tvungen att duscha och sticka till jobbet. Själv körde jag ytterliggare 3 magövningar och en ryggövning samt avslutade med ytterliggare 15 min backträning och stretch. Landade på drygt 1,5 timme i gymet. Perfekt sätt att väcka kroppen på och bli redo för en bra dag! Nu sitter jag i soffan och har precis fått i mig dagens andra frukost bestående av 2 ägg och ett stort glas mjölk.
 
Nu ska jag hoppa in i duschen och sen sticka iväg till optikern. Dagen kommer nog efter det att bestå i att strosa en stund på stan och sen ligga i en park och läsa och ikväll ska jag träffa Eva och Karin för vin och middag på Tavernan. Fina tisdag!
 
Här är lite bilder från resan ner till Skåne:
Vi stannade i Gränna på vägen ner och köpte 17 polkagrisar (nej vi planerar inte att äta upp alla själva haha). Sen gick vi till ett mysigt retro-fik och jag åt jättegod äppelkaka och Tommy tog chokladboll (såklart!).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback