En dag mitt i veckan!

Hej hej!
Ligger i soffan och klurar på vad jag ska göra av den här dagen. Förslag som kommit upp är promenad till Botaniska, träning, läsa i min bok, plocka iordning hemma. Mest lockande är en kombination av dem alla, minus plocka iordning haha Men om man har mycket trevligt för sig måste man ha lite tråkigt med! Gårdagskvällen var superfin och mysig på alla sätt. God mat, gott vin och finaste sällskapet!
 
Ja det ovan skrev jag imorse efter att jag och pojkvän ätit frukost ihop och han stuckit till jobbet. Sen hände det sig så att jag råkade somna i soffan och vaknade först två (!!!) timmar senare. Och då drog jag på mig lite kläder och gick en rask promenad till Botaniska. Sen strosade jag runt där och uppe vid slottet i kring en timme. Efter det promenerade jag raskt hem igen. Nu sitter jag och får i mig lite lunch och klurar på vad jag ska göra i eftermiddag. Gymmet lockar. Eller ett styrkepass på yogamattan utomhus. Eller en joggingtur. Jaja, vi får se!
 
Här är lite bilder från dagen plus ett par bilder från igår:
Fick min första Glossybox igår och är såååå nöjd! Det var så roligt och spännande att öppna och se vad som kommit. Det var med två små flaskor Maroccan oil vilket jag ÄLSKAR! kan i princip inte reda ut mitt hår utan det och den flaska jag har börjar ta slut så det var perfekt tajming! Solskyddfaktorn var dryg och kändes skön mot ansiktet och gav inte det där glansiga utseendet som många andra solkrämer gör. Primern och ögonfransvärgen har jag ännu inte hunnit testa. Läppglanset luktade gott och klibbade inte så mycket.
Ovan ser ni tehörnan jag gjort iordning (Tommy har en kaffehörna och jag ville gärna ha en te-hörna) och sen glasburkarna jag köpte igår!
 
Hittade två fyrklöver på vägen. Gick rask promenad men plötsligt så såg jag dem bara i ögonvrån, så konstigt. Kanske borde köpa en triss, tänk om det är ett tecken?! haha
 
Nej nu ska jag ta tag i mig själv! (Tror jag..)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback