Bra dag!

Guten Tag!
Sitter i soffan och laddar för att promenera in till stan och fixa lite ärenden. Gick upp vad halv sex imorse sför att tillsammans med pojkvän sticka till gymmet innan han började jobba klockan 8. Klockan 6.23 var vi på gymmet och körde 20 min backträning och sen bröst. När pojkvän stack till jobbet fortsatte jag med axlar och mage samt stretch! Nu har jag ätit frukost nummer två bestående av juice gjord på apelsin, äpple, gurka, morot, spenat, några frusta hallon och solrosfrön samt ett ägg och mjölk. Perfekt start på den här torsdagen som kommer fortsätta med en sväng på stan och sen blir det högst troligt filt, vatten, tidningar och en bok i skuggan i parken! Senare mot kvällen ska jag hem till Stina och möta upp henne och de andra tjejerna för tjejkväll med god mat och massa snack i vanlig ordning. Härliga torsdag!
 
Nu ska jag sätta lite fart!
Over and out.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback