tuesday and I'm happy!

Trevlig tisdagskväll på er!
Här hemma stökas det för fullt. Fick ett sms av världens finaste pojkvän imorse som löd: 'PS Jag ska städa lägenheten ikväll och du ska ta det lugnt. Puss'. Fy vad glad jag blev! Så glad att jag själv tog tag i och sorterad upp våra träningskläder som är en enda röra och tidskrävande moment varje gång man ska planera för morgondagens träning. Nåväl, nu ligger jag här i soffan och slötittar på 'Hart of Dixie'.
 
Blir tidigt i säng idag. Vi ska träna imorgon på morgonen innan min utbildning, köra lite intervaller och cirkel! Tanken var att vi skulle tränat imorse innan jobbet med men sen råkade jag somna om en halvtimme och eftersom jag hade ett besök redan 8.30 så hann jag inte träna. Tog en promenad till jobbet istället, inte fy skam det heller haha Sen har vi haft styrelsemöte med facket och det var lika trevligt som det alltid är!
 
God natt!!
 
Source: Tumblr

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback