Tappat Fokus

Usch jag är så trött på att vara ledsen, sorgsen och deppig. Jag är inne i en period när jag saknar mamma så det bara skär i mig. Var ute på en löprunda förut och spenderade första halvan åt att hulka med tårar rinnande nerför kinderna samtidigt som jag försökte andas. Sen skärpte jag till mig andra halvan. Jag har liksom tappat fokus den senaste månaden känner jag. Något har hänt med mig, ger liksom upp lättare än förr. Antar att jag inte kan sitta och vänta på att hjärtat ska bli lättare och att jag ska må bättre. Måste ju helt enkelt ta tag i det.
 
Iaf så var Jempa här och käkade lunch förut och det var så mysigt! Fick prata om livet och hjärtat och sånt som gör ont och lite man blir glad av. Vad skulle man göra utan sina fina vänner?
 
Annars har jag mest tvättat, städat, bytt sänglakan och allmänt förberett inför morgondagens tripp till skogarna. Skulle behöva gå in till stan och hämta min cykel som jag lämnade där igår med. Men först måste jag nog städa lite till (Fy.Fan.Vad.Tråkigt). I övrigt är det mesta förberett förutom att packa, det ska jag göra ikväll tänkte jag (Blä, också astråkigt). Måste även plocka ur bilen innan vi åker, den är full med skit. Tråk tråk tråk tråk. (Hatar att bara ägna mig åt måsten när jag är ledig. Ovärd ledighet är vad det är.)
 

Kommentarer
Postat av: Annso

du/ni får komma hit på lite bebismys eller vi till er - det är bra för själen det <3 många kramar!

2012-12-27 @ 23:21:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback