söndagstrött

Finaste vädret ute, dock kallt. Skulle verkligen behöva gå ut och ta tillvara på lite D-vitamin när nu solen äntligen visar sig. men vart är motivatioen? kan löiksom inte hitta den.Seg och slapp är vad jag är. Jag som trodde jag skulle vara jätteträningspeppad under helgen som är fylld till bredden med egentid men icke.
 
Veckans sträning har iaf sett ut som följer:
Måndag: Gym innehållandes intervaller på löpband varvat med egen cirkelträning.
Tisdag: Ca 6 km promenad hem från jobbet med omväg
Onsdag: Promenad och pulsande i snön till och från jobbet ca 10,5 km samt 12 minuter intervallträning i hög snö.
Torsdag: Promenad till och fråsn jobbet 10,5 km plus gymmet (ungefär samma upplägg som måndag)
Fredag: Promenad till och från jobbet 10,5 km samt gym med samma upplägg som måndag
Lördag: Löpning 6.2 km
Söndag: Vila?
 
Har haft en rätt bra träsningsvecka ändå måste jag säga. har verkligen kört igenom kroppen och har strävat mot att komma på så många nya övningar som möjligt under veckan för att få så allsidig träning som möjligt. Nu ska jag försöka få ut mig själv iaf på lilla rundan på en promenad och sen ska jag handla lite inför middagen ikväll.
 
Over and out.
 
Source: Tumblr
 
Åh gud vad jag skulle vilja åka ut och resa. Snälla 2013, låt det regna pengar över oss. Låt vinden vända en liten stund.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Önskar jag hade din träningsenergi =)

2012-12-10 @ 20:30:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback