snökaos

Vilket snökaos! Jag och tre kollegor till tog följe hem från jobbet vilket gjorde promenaden betydligt mer trivsam. Tog drygt en timme skulle jag tro. Men det varfaktiskt rätt trevligt under omständigheterna. När jag sen kom fram till mitt kvarter så körde jag faktiskt 12 minuter intervaller mellan lyktstolparna i den bitvis vadhöga snön. Något var jag tvungen att göra för att få loss lite energi. Har suttit inne hela dagen på grund av vädret och det känns aldrig bra i kroppen. Promenaden hem blev i ett mkt makligt tempo jämfört med hur jag brukar promenera pga att en av oss hade ont i en höft (inte jag!!) bland annat). Men nu har jag duschat varmt och sitter i soffan under en filt och funderar på hur det kommer se ut imorgon bitti. Men det blir morgondagens bekymmer, inget att oroa sig för nu.
 
Skulle varit på pysselkväll ikväll men den blev inställd på grund av sjukdom. Och det var nog lika bra det för i det här vädret vill man liksom bara komma hem och in i värmen och bort från snön och blåsten.
 
Nu ska jag käka ngt (trots bristen på aptit. Kära aptit var har du tagit vägen, kom tillbaks till mig).
Over and out.
Source: Tumblr

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback