Måndag fixad, resten kvar.

Sådär ja, måndag är redan klar, på god väg mot helgen!
 
Efter jobbet var jag på gymmet och körde 10 min uppvärmaning på crosstrainer, cirkelträning med 4 övningar, 4 varv, sen intervaller på löpbandet och avslutningsvis plankan 3 x 1 minut. Slutade på 60 min rätt intensiv träning. Det enda som oroar mig är den satans hostan jag dras med.
 
Den här veckan händer endel kul grejer. Imorgon är det vintermys med jobbet och onsdag pyssel med tjejerna plus några grabbar!
 
Förra veckans träning var riktigt bra: 2 pass Bikram, 2 pass cirkel + intervaller i gymmet och en 6.6 km löprunda utomhus. Veckan innan var ngt likande men 3 bikrampass och 2 gym. Den här veckan blir det troligtvis ngt mindre träning pga aktiviteter, men jag har ju iaf inlett veckan bra. Nu hoppas jag hostan ger med sig snart med!
 
Oooooover and Oooout!
 
Source: tumblr

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback