Ledsen

Stack och tränade med T imorse, cirkelträning blev det. Glad i hågen styrdes sen bilen mot min utbildningsdag. Det var en utbildning kring palliativ vård. Jag troddeverkligen på riktigt att jag var redo för det. Men Efter att ha suttit och kämpat emot tårarna i 90 minuter bara brast det. Jag sprang ut ur lokalen med kinderna strimmiga av tårar och hittade snabbt en toalett där gråtfesten fortsatte. Satt och hulkade några minuter innan jag lyckades lugna ner mig själv. Carro kom och undrade hur det var och gråtfesten drog igång igen. Snälla Carro hämtade min jacka och övriga grejer och sen var det bara för mig att leta upp en buss som tog mig till jobbet, fortfarande med tårfyllda ögon. Så blev det med den utbildningen. Antar att jag inte är så tuff som jag ibland tror.

Mister har lagat middag ikväll (!) vilket alltid är lika ljuvligt, s nu är ju nyäten och ska sova. Sleeeeeep Tight!


Kommentarer
Postat av: M

Styrkekram!

2012-12-13 @ 07:39:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback