ledig torsdag minsann!

Leeeeedig torsdag. Så jävla göttigt!
Har precis ätit frulle och ligger nu och genomsöker nätet efter i jakt på en perfekt julklapp. Vad som ska köpas är klart, bara inte vilken modell. Annars har jag ätit frulle och ska sen sätta igång och pyssla lite om det hinns innan jag ska till gymmet vid 12 för då ska jag på cirkel!
 
Veckan har varit fin! Träning med pojkvän i måndags morse innan jag hade heldag med sortimentsgruppen. På kvällen blev det julgodismys hos Marre. Sen i tisdags var jag så trött och mör när arbetsdagen äntligen var slut så då joggade jag hem i snön istället för att gå till gymmet. På så sätt kom jag hem fort och jag slapp trängas med folk på gymmet! Igår så stack jag hem kring 16-tiden och handlade en julklapp, mat och hyrde 2 filmer på vägen hem. Väl hemma så fixade jag varma mackor och filmmys tills pojkvämn kom hem! So nice och bra onsdag!
 
Här kommer lite bilder från lördagens födelsedagsmiddag-turned into utgång!
 
Nu ska jag fortsätta njuta av min lediga dag.
 
Over and out.

Kommentarer
Postat av: jennie

Du är så himla kreativ och duktig på att pyssla och fixa fina blomgrupper mm, önskar jag vore hälften så bra:)kram på dig och ha en fin jul och nyår!!

2012-12-20 @ 21:51:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback