Julkort!

Har haft en mysig morgon med älsk. Först sovmorgon och sen långfrukost då jag åt julskinka på knäckebröd (favoriiiit på julen!) och T åt tacos (favoriiiit för honom året om!). Sen gick vi ut och skottade fram bilen och sen puttade vi med hjälp av ett par vänliga främlingar igång bilen så T kan åka till Fredrik som har stort garage där de ska försöka klura ut vad det är för fel på pärlan. Hoppas de kan lösa det så vi kan ha en bil hem i jul. Annars lär det bli både dyrt och struligt.
 
Hur som helst! Just nu är jag mätt men när frukosten lagt sig lite blir det kanske en promenad eller löprunda (Om lusten fortfarande finns kvar. har i övrigt tränat bra denna veckan hittills plus fina snöpromenader). Men tills dess ska jag nog sätta mig och pyssla med en julklapp samt kanske göra något mer julkort.
 
Här är lite bilder från sistone. Full mundering inför morgonpromenad, julfredagsfika på jobbet och olika julkort jag gjort:
 
Ha en härlig lördag hörrni!
over and out!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback