Julen som gick

Har haft en riktig mysdag idag. Gick upp sent och åt frukost sen fastnade vi i soffan med varsin bok i ett par timmar (Något man nästan aldrig gör, myser i soffan och bara gör inget utan att vara sjuk eller bakis. Bara för att man kan och man vill) och efter det stack pojkvän till gymmet och jag drog ut på en löprunda! Halt som in i h-e var det men jag klarade mig utan att ramla som tur var. Joggingturen blev långsam men var sen riktig mysjogg som bara var så skön, som balsam för själen! Nu blir det dusch och sen på med kläder och in till stan för en datenight med middag på Tzatsiki och bio!
 
Julen har varit superfin och här kommer lite bilder från den!
En sån fin helg hemma i skogarna! Har myst med familjen, med Tommys familj, skottat snö, Varit på kyrkogården, fått in två träningspass (pojkvän har coachat mig, svinkul!!), gått ut med fina vänner och blivit full och så ätit massor massor av både mat och andra godsaker.
 
Over and out Folks!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback