Härliga helg!

Hej lördag!
Igår blev det lite spontanhäng med F & M som var här och köpte BMW:n av oss. Först var vi hos dem och sen blev vi hungriga och åkte och handlade och stack hem till oss och så blev det film och tacos när maten äntligen blev klar pframååt 23-tiden! Då var man rätt hungrig med bara ett par lussbullar i magen sen lunch. Härlig kväll, älskar spontanhäng!
Taaaacos!
 
Det här är so far lätt en av de bästa helgerna på länge. Så härligt att få ha en  hel dag full med kvalitetstid som jag och älsk hade igår med. Dagen idag började vi med frukost. Sen när T stack till jobbet så skypade jag med syrran, det var verkligen alldeles för länge sedan sist, det har kommit så mycket emellan. Och jag blev på lika bra humör som jag alltid gör när jag pratar med någon av mina fina storasystrar! Sen fixade jag lite med alla julkorten här hemma innan jag hoppade i träningskläder na och stack till Actic för en timmes crosstrainer/intervaller på löpband/styrkeövningar. Sen blev det dusch och bastu i lugn och ro och shopping på vägen hem.
Den osminkade sanningen!
 
Så nu sitter jag här i soffan och dricker en proteinsmoothie och känner mig bara så glad och nöjd och lycklig över det fina i livet! Ska snart sätta igång och fixa en sallad inför kvällens födelsedagsmiddag hemma hos världens bästa Jempa.
 
Hoppas ni har en fin helg, det har jag!
Over and out!

Kommentarer
Postat av: Maria

Håller med, spontanhäng är dom bästa!

2012-12-15 @ 16:16:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback