Fix och trix

Det har blivit endel fix och trix och pyssel här hemma på sistone. det är ett bra sätt att avleda destruktiva tankar, att vara kreativ. Här är några grejer jag/vi pysslat ihop på sistone:
Tycker om att ta med mig något när jag ska hem till folk på middag eller liknande. Den här lilla julgruppen styrde jag ihop när vi skulle till Marcus och Maria i lördags!
 
När Linnea kom till världen pimpade jag och T varsin liten box som vi la välkomen till världen-presenterna i. T gjorde den till vänster och jag den andra samt kortet längst till vänster i bild!
 
Ett kort till en fin liten kille i Jpkg och bästa Rosse + M.
 
Just nu har jag en skinka i ugnen och knäck som kokar på spisen. Jobbar på julstämningen. Försöker mota sbort julångesten med att förstärka julens fina delar. Imorgon är det fredagsfika på jobbet och då blir det nog lite knäääääck till kollegorna. Vi ska ha knytisfika och får finbesök av två söta bebisar.
 
Var och tränade efter jobbet och det blev intervaller på bandet varvat med styrkeövningar i cirkelform. Kört igenom hela kroppen plus promenad till och från jobbet. Lovely!
 
Over and out!!

Kommentarer
Postat av: Maria

Å vad mycket fina saker!!

2012-12-07 @ 07:14:15
Postat av: T

Tack Maria! :)

2012-12-09 @ 11:01:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback