...

Blev en spontanmiddag och ett par öl på Pitchers igår. Som för att fira att julen är påväg. De andra kom från jobbet så det blev ju lite AW men inte för mig som hade varit leeeedig! Hade ringar i öronen för första gången sen i början när jag bodde i Umeå. Lite ovant men jag gillar det litegrann nu igen.
 
Igår fixade jag ju en massa hemma. Lite bilder från de färdiga julgrupperna och julklapparna.
 
Pojkvän har åkt till jobbet och jag sitter här i soffan och dricker lite te. Vaknade och kände mig ledsen. Julen gör något med mig, den gör mig så sorgsen. Sen är det inte längre nyttigt för mig att vara ensam för länge för jag tänker för mycket. Pojkvän jobbar minst till 19 ikväll och sen ska han ut med grabbarna och dricka öl. Så tur för mig att bästa Jen kommer förbi vid lunch och äter sin lunch här! Kvällen blir lugn och att ladda för morgondagens långkörning hem. I övrigt ska det städas, tvättas, göras knäck som ska ges bort (om tiden räcker till!) och så trääääning så klart! Ska nog sticka ut på en löprunda och försöka ta tillvaka på ljuset sen efter att J har varit här.
 
Oooover and out folks!
 

Kommentarer
Postat av: Maria

Det är konstigt d där, julen gör mig sorgsen också. Bara jag tänker på den så blir jag blödig, konstigt...

2012-12-21 @ 11:52:45
Postat av: Annso

så fint du gjort bästa T!

2012-12-27 @ 23:24:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback