Tjipp tjipp

Hello från skogen!
Allt är bara bra här, har plockat blåbär, plockat lite svamp, joggat, hängt med vänner och familj. Allt är lovely! Dock råkade batteriet i mobilen ta slut och jag har i vanlig ordning ingen pinkod med mig. Såååå just nu har jag heller ingen phone men nås ju på pojkväns mobil om det skulle vara något viktigt som tur är. Ser ut som att vi kanske blir kvar här ännu en natt. Har lite fler grejer att styra med. Men vi drar till Uppis imorgon fm är planen så vi får lite tid i Uppis med på semestern innan det bär av till GBG.
 
Här är någr ler bilder från Mats 60-årsfest!
Over and out!

Kommentarer
Postat av: Syster

Hola!! Vill du ha lite hallon med hem så kom förbi om ni hinner i morgon!! Jag är hemma!!
Kram!!

2012-08-06 @ 22:25:11
Postat av: Syster

Hola!! Vill du ha lite hallon med hem så kom förbi om ni hinner i morgon!! Jag är hemma!!
Kram!!

2012-08-06 @ 22:25:48
Postat av: Terese

Åh det hade jag jättegärna gjort men tyvärr hann vi inte. Så mycket man ska hinna på så lite tid :(
kramar

2012-08-08 @ 17:55:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback