Tandläkaren

Usch, idag är verkligen inte min dag känner jag. I likhet med de senaste dagarna så vaknade jag upp med en helvetes halsbränna imorse och så lite huvudvärk på det. Köpte tuggtabletter men de hjälper inte. Sväljer och sväljer och sväljer och sväljer och det bara fortsätter att bränna. Sen har min onda tand blivit värre och värre under veckan och idag ringde jag tandläkaren och fick en tid redan i eftermiddag. Härligt att få det fixat men drygt att lägga ut ÄNNU mer tid och cash på dessa jävla tänder.  Mycket självömkan här i bloggen för närvarande, underbar läsning.
 
Så hur som helst. Anledningen till att jag bloggar 15 på eftermiddagen en vardag är alltså att jag gick hem från jobbet tidigare för att hinna borsta tänder och fixa lite innan tandläkarbesöket i eftermiddag! Imorse promenerade vi till jobbet (50 min) och sen promenerade jag hem (också 50 min såklart). I övrigt har jag vilodag idag för min kropp och hals och huvud ber om det och jag lyssnar.
 
 

Kommentarer
Postat av: Linda

Fy stackars dig Tessos! :(
Hoppas du kryar på dig.

Kramis

2012-08-17 @ 09:02:23
Postat av: Terese

Tack Bindan! Hoppas allt är bra med dig! kramar

2012-08-18 @ 14:17:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback