Solig lördag!

Har varit dåligt med updates i veckan. Varit upptagen med annat.
I onsdags körde jag och pojkvän Powerwalk vid 05.15 i 45 minuter innan frukost och jobb. Sen på eftermiddagen följde Maria med hem och vi gjorde sallad till middag och pysslade. Stack redan vid 15.30 från jobbet och hade en sån skön eftermiddag och kväll! Torsdag så körde jag och pojkvän Cirkel efter jobbet. Grymt tufft pass och träningsvärken har varit total för oss båda både igår och idag! Så igår blev det vilodag förutom en rask kvällspromenad upp tillslottet och tillbaka på kanske 30-40 minuter. Det funkade inte med Powerwalk, det gjorde helt enkelt för ont haha Ändå tycker jag att vi har hållt igång under hela sommaren med diverse träning. men cirkel är ju lite speciellt och extremt tuffa pass, man tränar ju sällan så själv på gymmet. I övrigt så träffade jag och Maria våra tre gravida vänner för lunch i fredags, jättemysigt som alltid!
 
Igår skulle egentligen Ts mamma ha kommit så vi hade handlat grejer till middagen och förberett med städning och fina blommor och sånt. Men hon kom inte så istället hade vi myskväll själva och maten sparar vi tills imorgon då min far kommer på en visit (första gången han hälsar på mig i min egen lägenhet - någonsin! Stort!).
 
Imorse åt vi frukost ihop och sen joggade jag bredvid pojkvän som cyklade till Actic i Boländerna medan pojkvän fortsatte en bit till MIO. Sen körde jag lite styrka rygg, ben, mage i supersets samt rodd i maskinen och en lång skön stretch. Det behövde mina outhärdligt ömma, träningsvärkande och trötta muskler! På vägen hem från gymmet inhandlade jag en traktörpanna samt en liter blåbär på torget. Sen jag kom hem har jag ätit smoothie och blåbär, hållt på och tvättat samt pratat med storasyster i Australien i över 2 timmar. Härlig lördag! Nu ska jag strax sticka iväg och händla middag! 
 
Fint! Älskar snittblommor i alla olika färger. Har även buketter med andra blommor på köksbord och TV-bord!
Bilder från gymmet idag! Nej jag vinner nog inget pris för snyggast på gymmet direkt men det var ju som tur är inte tanken heller hahaha
Kap! Nu i höst vill jag göra mycket grytor typ köttgryta och chilli con carne, då kommer denna bli perfekt!
Lunch! Proteinsmoothie gjord på kesella, mjölk, chokladproteinpulver, kakao, jordnötssmör och fryst banan. Till det blåbär, mjölk och naturella rostade pumpakärnor. Såååå gott!
 
Nu ska jag sticka iväg till affären och handla inför middagen!
over and out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback