Semester!

Lööördag och semester påbörjad! Kickade igång morgonen med ett gympass innan pojkvän började jobba. Nu har vi en hel veckas semester tillsammans igen, lovely! Pojkvän jobbar dock idag men när han slutar ska jag åka och hämta upp honom för vi ska spendera helgen i Värmland hos Ts pappa. Ska bli kul! Sen är det ju WOW till helgen, KÄNN PEPPEN!!
 
I torsdags hade vi dejt och käkade först på Magnussons och sen blev det Batman. Den var så jäkla bra och så snygga effekter och allt. Rekomenderas!
 
Igår stack vi till Tunåsen och sprang efter jobbet. Kuperad terräng och 8,6 km landade vi på tillslut och pojkväns kondition har gått om min, han har blivit så uthållig! Jätteimponerad! Det var kämpigt för min del, det må jag säga. Men jag får skylla mig själv, kör sällan uthållighetsträning längre, det som brukade vara min grej, att jag var så seg och uthållig med vilja av stål. Så kan det va! Känner jag för att träna upp den igen så finns den ju långt där inne, det vet jag ju. Sen efter en dusch blev det middag på Pappa Smajko och sen hyrde vi en film. Bra start på helgen!
 
Nu sitter jag är i soffan och har just fått i mig ett par stekta ägg med mjölk till. Ska samla ihop mig och städa iordning lite heär hemme. Sen ska jag nog ta en promenad och lämna tillbaka filmen vi hyrde på vägen.
 
Ha en lovely saturday!
Over and out!
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback