Helgen i Skövdes urskog!

Hej hej från soffan!
Här halvsitter jag och äter favoriten kesella med bär, nötter och frön medan pojkvän är ute och springer en runda. Själv avverkade jag dagens träning på gymmet direkt efter jobbet. Körde ett riktigt bra pass och tog sen följe med pojkvän hem som slutade 19, perfekt. Men innan jag kom hem var jag såklart vrålhungrig så väl hemma kastade jag mig över maten haha Pojkvän ska försöka slå rekord på 5-kilometersrundan och jag tror han fixar det enkelt. Han är snabb och explosiv!
 
Nog om träning. I helgen var vi ju hos H & P i Skövde så här kommer lite bilder från det!
 
Jaa, bilderna talar väl ganska mycket för sig själva. Men det här var day 1. Inleddes med massa god mat. Sen vidare ut i ladan som Peter och Helena afixat och gjort fin. Där blev det vinyl och gitarr och sång. Helt enkelt jäkligt mysigt!
 
Dag 2 blev det häng vid sjön och korv- och hamburgsgrillning vid sjön!
 
Mycket fin helg!
Nu ska jag fixa lite käk till pojkvän så han slipper bli sådär skithungrig som man ibland kan bli efter träning när man inte ätit på länge.
 
So Long!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback