Flowers!

Har haft en produktiv förmiddag! Cyklade med T till jobbet imorse för jag behövde fixa en utskrift där. När jag skildes från pojkvän sa han att det här ska bli en bra lördag, en glad lördag och då bestämde jag mig för att det ska bli det! Sen cyklade jag ner till Actic och brände av ett pass intervaller på bandet + 5 min rodd och lite mage. På väg hem köpte jag med mig lite blommor från lilla torget och när jag kom hem började jag med tvätten och att städa, samtidigt som jag drack en powersmoothie! Så nu har jag städat och tvättat och städat och fixat med blommorna så det ser riktigt fint ut här hemma. Känns så skönt när man har storstädat sådär ordentligt! Nu har jag bara tagit en liten grape-pause innan jag ska städa klart, fortsätta med tvätten, cykla och handla och sen laga lite käk tills boyfriend kommer hem från jobbet.
 
Blev inte såna blommor jag hade tänkt mig men det här gick också bra, lite färg gav det med! (Hade tänkt mig något mer åt det ljuslila och vita hållet men det får bli nästa gång). Älskar alla små söta vaser som jag fick av mormor i våras, hennes gamla som hon inte använder längre!
 
Ha en fin lördag nu!
Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback