Du är så jävla välkommen underbara fredagskväll!

Välkommen helg. Gud vad den här veckan har segat sig fram! Men nu är äntligen helgen här. Pojkvän och jag slutade redan 16 idag så vi har hunnit med gymmet. Spinning för mig, styrka för honom. Nu har jag landat i soffan medan världens finaste kille stannade och handlade på ICA på vägen hem. Ni vet den där känslan när man bara inte fixar fredagsstressen på mataffärn. Behövde inte ens säga något, han erbjöd sig så fort han såg mitt plågade ansiktsuttryck. Jag har en kille som läser mig bättre än någon annan.
 
Ikväll blir det film och tacos, är så fruktansvärt trött i hela kroppen och själen. Det ska bli en helg i lugnets tecken. Melissa Horn på Katalin imorrn och loppisrunda på söndag, men annars inte många knop utöver lite träning. Ha en fin fredagskväll hörrni!
Ciao!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback