Västervik, here we come!

Jättefin dag igår! Började med frukost och sen lite jobb. Hem och käkade älgbiff till lunch och så stannade jag på vägen hem och köpte bakelser som vi hade till födelsedagsefterrätt. Efter att ha varit med om två större gupp med cykeln och att jag sedan klantade mig och tappade kartongen i golvet var de inte så fina längre dock haha

Min födelsedagspresent var den långärmade blåa tröjan och den stickade vita, satt som ett smäck så klart!

Grattis Tommy, köpte bakelse till dig! Såg lite annorlunda ut när jag köpte den bara haha

Efter lunch tog vi en promenad in till stan. Strosade runt på ett galleri och sen på stan. Jag blev sugen på att köpa en tavla, vi får väl se. Sen gick vi hem och käkade god middag innan vi drog in till stan på Bio! Köpte godis på mitt favorithak: Hemmakväll! Såg Jägarna 2 och jag tyckjte den var riktigt bra.


Hösten är verkligen här nu! Men det är rätt gött det med ibland. Hög klar luft och solen från klarblå himmel. Dessutom är det ju någon som får massvis med sol om bara en månad!

Nu har vi kiäkat frulle och ska bara packa det sista, sen bär det av till Västervik.

På återseende!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback